27 oktober 4 månader

Nu är william 4 månader, tanken var ju att jag skulle skriva igår men det blev inte så,

William har gjort många framsteg den senaste månaden,
Han hasar sig fram lite men dock inte mycket ska han gå framåt kryper han bakåt istället haha eller åt sidan,
Något han gjort de senaste 2 veckorna är att han börjat vakna på natten igen oftast kring 03-04 något och vill ha mat,
Jag tror det ligger i att han inte äter så bra på dagarna, gör jag 180 äter han ibland 120 ibland bara 90 och då kanske var fjärde var femte timme :S  så det är mycket ersättning som får kastat,
William har nu börjat med NAN2 :D men jag märker ingen skillnad om de skulle vara mättare,
William har 68 och 74 i kläder redan ;-)
Han har fått smakat på lite smakportioner sedan i lördags potatispure och nu igår börja vi med potpure. och palsternacka,  han gillade de väl de första dagarna men nu verkar han bara vilja ha en tsk eller två men gör inget skynda långsamt det är långt kvar innan han ska bytat ut ett mål :D

babysimmet går bra men jag råka halka i tisdags *det är riktigt halt där nu*  så jag hamnade undervattnet och william hängde med men bara halva huvudet, läskigt det där,

Han använder liberos 3 or just nu också (ska byta till 4 or när dessa är slut)

vi fick hem vår matstol igår, det var weird vi har varit där och ringt dit i 2½ vecka för försäljaren sa att den skulle komma på tisdagen (vi beställde den på lördagen) också har vi varit där igår ringde vi igen och då säger försäljaren men matstolen har varit här hela tiden de hade bara bytat kartong :S de trodde vi menade en annan leverens men daahhhhh här e iallafall william i sin nya stol :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0