orkar inte

jag är så lat, sen är det inte kul att blogga när man inte får kommentarer faktiskt det vet väl alla att det är så,
kanske ska man ge det en chans ändå, för man bloggar ju inte för att få respons eller gör man det?

skriva lite om william denna gången,
William har stannat? nej men han har inte utvecklas så mycket sedan sist, han pratar när han e glad gnäller när han e uttråkad,trött,hungrig,blöjbyte ja en massa gnäller han om,
Vi har bytat till sittdelen nu på vagnen äntligen och jag gillar den mer faktiskt, william också eller ja kanske lite. jag använder typ andra stödet eller vad man ska säga, det jag inte gillar är att spännena är så hårda o jobbiga då han inte är så lång inu blir det lite krångligt.
Smakportionerna går bättre o bättre nu får han smakport. vid lunch och gröt på kvällen, vatten dricker han till :D
Han hade nu ätit pot+majs palsternacka,morot och potatis, äpple o päron pure har han ätit så nu var det dags efter 3 veckor att byta lite de gröna grönsakerna, handen på hjärtat hur många barn (och vuxna gillar gröna grönsaker mer än gula? inte jag iallafall det smakar pecka, så jag såg på ellas kitchen de gör en variant av morot+palsternacka+äpple och även en med broccoli+ärtor+päron  var lite skeptisk till detta men det var riktigt riktigt gott faktiskt, och william gillade det med :D

nej nu e det gnäll time (som vanligt) fortsätter sen


Kommentarer
Du vet vem

Du är inte lat, du håller på hela dagarna med att uppfostra din son, det tar väldigt mycket av tiden, Tycker du inte ska ta ett jobb för när du väl får chansen att komma iväg så kan du inte det om du sitter fast på ett jobb, det blir väldigt mycket du missar, Puss !

2010-11-25 @ 11:45:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0