marabou vintervit!

Ja så hittade man det till slut, köpte två st (bara för de var 2 för 28 på ica:P
Jag är som sagt vit choklad adicted *nä inte riktigt så* men ibland testar jag olika vita choklad och ser hur de smakar.
Nu har jag ätit MASSOR av choklad av den nya vintervita marabou chokladen och jag kan säga att den är god, dock! är det en konstig eftersmak tycker jag iallafall men inget jag kan sätta på tungan på vad det är,
Jag hade gärna sett en marabou vit choklad med kanske nougat inuti för att bryta av smaken lite, eller en vit chokad med någon smak kanske lime?
Det är ingen vit belgisk choklad inte men den funkar för stunden :P



annars har jag inte något mer att säga*

Jo william har fått för 2 e dagen i rad nu banangröt och ja han gillar det (jag med) haha men han är fortfarande gnällig, han började bli gnälligare när jag hade börjat med smakisar? det finns väl inget samband väl det är antagligen bara en fas han går igenom hoppas den är slut snart för det är nog jag ska jag säga XD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0