Sett film

Nu har vi suttit och asgarvat oss igenom Detroit rock city den var riktigt rolig och bra, en gammal film från 1999 men blev så sugen på att se den då de handlade om kiss... ja bandet hehe jag hade ju inte tillfälle och se dom nu när de var i sverige tyvärr och är riktigt avundsjuk på de som var och såg dom...
däremot hörde jag dom på balkongen och det verkade som det var en bra show...

Nu är jag så trött jag har haft ont precis överallt idag, (kan vattnet gå inatt please)  tänk om de vore så väl?
Man får kanske tänka positivt (nääeee) snart kan jag ju ha min son här snart kan jag sitta på golvet,soffan,sängen utan att man får kämpa sig upp igen :P kommer nog inte sakna magen no way...


förresten hur fixar man så man länkar från t.ex. youtube så det syns så man kan klicka o lyssna på hemsidan?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0