Så nu ger jag det en chans

Nu ger jag bloggandet en chans också.
Ni som känner mig känner mig orkar inte presentera känns bara allmänt konstigt.

Jag är så jävla höggravid som man kan bli så jädra trött på detta nu beräknad är han till den 21e 6 dagar till så än kan man väl inte klaga eller? fyfan om jag går över tiden (vilket jag säkerligen gör) han kommer säkerligen antingen på sambons brors födelsedag (hope not) så tråkigt att inte få en egen speciell dag) eller så kommer han väl på midsommarafton XD jag som skulle SKÅLA i vin då och äta lax mmmm....


Jag är ganska måttligt uttråkad nu också... I två veckor har man i princip låst in sig och legat på soffan... shit så tråkig man kan vara... men det gör så helvetes ont så fort man går ju... ni tjejer ja fyfan i muffen gör det ont..
tänk er drömgraviditeten istället där man går enda till dagen D utan smärtor och poff så börjar värkarna också är bebisen ute... hahahaha vilket skämt... hur många procent av graviditeter går till på detta sättet? 1% eller?

åhh va jag längtar efter vin,öl,drink, whatever.. men när man fått ut barnet då ska de ammas ja ännu mer smärta haha jag beundrar folk som har typ 10 barn hur pallar dom.. det är evigt gravida och ammandes ju...

Idag gick jag in i vecka 40 eller 39+0 som jag hellre vill säga :P

så här gravid är jag nu




Kommentarer
Lisen

hihi Ja nu får du komma ut till din mamma. Hon låter inte allt för glad numera ;) Ni måste ju komma hem till faster och kusinerna så de kan få träffa er!

2010-06-16 @ 18:18:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0