BF+3

Han är inte ute än.... han måste ju tycka det är trångt där inne eller hur?
Min förkylning börjar släppa lite grann så imorgon är jag antagligen helt frisk :D
Jag trodde ju bebisen skulle vara ute till midsommarafton men icke sa nicke, han tycker nog det är mysigt i mammas mage..
På trådarna jag följt på familjeliv börjar bebisarna regna in så mysigt jag vill också jag VILLLL...
De senaste dagarna har jag börjat gå på toaletten 1 gång i timmen XD det är jättestörigt och hoppas ingen behöver vara med om det.....

Från början oroade jag mig för om jag skulle hinna i tid till förlossningen o nu känner jag att det gör inget om han skulle födas hemma haha... A kan ju ta emot honom ;-)
Nej nu hoppas jag att han vill vänta till midsommar natten eller lördagen istället så man får äta gott och umgås med lite trevligt folk :D

Dagen ser ut som följande... städning nu sen träffa mamma och Bella på stan de ska handla skor och jag ja jag ska motionera ut bebisen tänkte jag, för några skor kan man ju inte testa med mina svullna fötter suck... 

Underbart soligt väder ute så passa på och njut nu allihopa.... jag längtar tills jag kan ligga och steka i solen utan att vara försiktig för att jag ska få pigmentfläckar....
Fast vänta bebisen gillar ju inte sol så man kanske ska låta solen skina på magen lite så kanske han behagar komma ut? :P



Kommentarer
Ann-Sofie

åh vad spännande =) vi saknar dig i tråden, men förhopningsvis snusar du bebis nu =)

/kram Lurven

2010-06-29 @ 14:50:57
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Patricia gravid v 36

Heej! tror du har fått din bebbe! skriv gärna en fölossningsberättelse. Tankarna går till dig. kramis

2010-06-29 @ 17:38:07
URL: http://metricia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0