BF+1

Jaha då var man där man aldrig trodde man skulle vara... Då alla sa till en att man nog kommer föda tidigt du var ju tidig o A kom också i tid... 
Mitt i allt de här så har halsont kommit smygande har ju känt hosta i ett par dagar men inatt satte det sig på halsen... kan man känna sig som en mer looser? Fyfan va synd jag tycker om mig själv haha
Jaha så pojken kanske vill stanna inne till den 6 juli då har jag gått 42+0 och i Malmö sätter de då igång en... fyfarao jag vill inte bli igångsatt...

Igår försökte jag med mycket... jag är ju så uttråkad här hemma så jag dammsög,städade, fixade balkongen, putsade fönster, lagade mat och tillslut åkte vi ut och körde snabbt med cabben men inte f*n hjälpte det... Jag vill inte mer kom ut... *aj min hals* fan alltså tänk att man gick så många månader och längtade efter ett plus och nu vill man inte vara gravid mer haha... är man nångång nöjd?


Tog en bild nu på morgonen BF+1 eller 40+0 eller som vissa vill säga vecka 41 hua... jag kommer få en maga bebis jag vet det :-(  jaja spelar ingen roll vad han väger bara han mår bra när han kommer ut... sen att han får ha hälften av sina kläder till trekvarts byxor kan ja inte hjälpa... de var ju han som inte ville ut i tid alltså inte mitt fel XD

en sak till jag har så onnnnt i mina händer :S det är precis som skelettet inte vill böja sig kan nog tro att jag har massa vätska i fingrarna....


 

 


Kommentarer
Emelie

Är också rädd att lillebror kommer lägga på sig mkt nu på övertid, så kläderna inte kommer passa :P Vilka bekymmer va, haha.



Får hoppas pojkarna kommer inom några dagar, vem vet vi ses kanske inne på förlossningen ;)

2010-06-22 @ 11:49:59
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Nilla

ja vi kanske ses inne på förlossningen ;-)jag hoppas pojkarna kommer snart helst igår ;-) jag använder nästan samma kläder varje dag... inga andra passar och linnena som passar har jag packat ner i bb väskan något måste ja ha där inne :P

2010-06-22 @ 15:43:30
URL: http://niillis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0