3 dagar kvar

Nu är det tre dagar kvar tills jag ska föda enligt kalendern men jag i bergis på att han kommer ut senare än väntat..

Gjorde felet igår o skrev på fejan att jag var i Lund haha snabbt som fan skrev folk o frågade om det var dags...
Tänkte ju inte på att man kanske inte ska skriva så när det är så nära..

Inatt hade jag värkar fast de var nog väldigt svaga mellan 6 och 10 minuter oregelbundna alltså suck...
Nu käkar jag frukost som jag har längtat... enda sedan 21 igår kväll när magen började kurra men jag ides inte att göra något mat...

Ser senariumet framför mig hur jag inte kommer kunna njuta av en frukost utan att bli störd sen...
jag ska erkänna att jag är faktiskt ganska nervös inför detta...
Så fort värkar,sammandragningar eller förvärkar startar blir ja livrädd och tänker nej sluta inte idag jag är inte redo!
Hur redo ska man känna sig egentligen? Man har ju faktiskt gått omkring i 9 månader och vetat att den dagen kommer komma...
Det är klart att jag längtar efter honom jättemycket men det är så svårt att föreställa sig att man ska bli mamma... det är ju faktiskt inte så att man kan lämna bort honom till nästa när han gråter... shit ja tänk om han gråter o de inte är för han bajsat,kissat,vill ha närhet eller mat XD  gud så mycket att lära sig...

Men kan stålmamman ha hand om sina tvillingar klarar jag också det :D jag kan föda barn jag är inte rädd (sällskapsresan 1 med omvända ord hihi)


herregud på måndag åker lillasystern till Miami puhh ja är så avundsjuk det är så kul att någon i familjen faktiskt åker nånstans hon missar antagligen Williams nedkomst men hon ska inte vara orolig han väntar ju på henne när hon kommer hem... vem vet hon kanske har presenter med sig som en tröst... men känner ja henne rätt glömmer hon bort det också haha...




Lycka till på resan syrran med kille tänk på oss i Sverige som inte får över 20 grader fastän det är slutet av JUNI!



Kommentarer
Ketty

Hej! Hittade din bloggadress på familjeliv. Vi verkar vara ganska lika i våran frustration haha jag har oxå tre dagar kvar till BF! msn kanske?

2010-06-18 @ 11:20:11
Ann-Sofie

Vad kul att du börjat blogga! =)



Hoppas du får din lille son snart! Och då blir du ju redo. Hur ska man vara redo reda innan barnet är här. Det blir du när han ligger i din famn. =)



Lycka till!

Kram LurvensFrö FL

2010-06-19 @ 10:12:41
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0