Onsdag


Igår köpte jag sempers magdroppar då lillen fortfarande krystar och har sig när han äter och övriga tider också, han fick lite naken och äta och krystade så hårt så de kom ut en liten hård plutt så synd om min älskling, så nu är vi på dag 2 med magdropparna och dag 6 med minifom, har ökat med minifomen ger innan varje måltid istället för 2 gånger om dagen, dessutom lägger jag i 1 tsk rapsolja i ersättningen varje gång, 
imorse när vi vaknade hade han gjort numero 2 han kan ju bajsa 1-2 gånger om dagen men han måste riktigt krysta också gör de ont så han blir ledsen därför gör jag detta, nå så vi tog en flaska med 120 ml trodde han skulle sluka allt men efter han druckit 60 så däcka han,,, gud så skönt att han kunde sova, annars är han vaken hela dagarna och sover endast på natten,
Han var även sur som ättika igår och ville inte alls ligga på rygg och titta upp utan det var bara att hämta en massa kuddar och försöka sätta han upp istället och då blev han nöjd,  han vet nog inte att han bara är 3 veckor(snart 4 XD)

Idag händer som vanligt ingenting fan va skönt att man bara kan vara och njuta av sin son, och slippa en massa måsten,

det blir tonfisksallad ikväll :P nyttig som man är *host not)* 

Se också om man träffar M och hennes dotter som kom ut tidigare än väntat och är bara 4 dagar yngre än William :D

så här söt är min älskling just nu.... han har ett helt underbart ansikte eller hur :D 





Kommentarer
Emelie

På apoteket sa dom att vi skulle ge dropparna varje måltid annars fungerade dom inte, så varför gav ni han bara 2 ggr/dag från början?

2010-07-22 @ 10:07:22
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Nilla

det var bvc som sa det till mig.. men jag har testat en vecka nu o de verkar inte fungera han skriker lika mycket o krystar o har sig, ska höra på måndag på bvc vad jag kan göra åt det han kanske har ont min snutte? usch hoppas inte dessvärre tycker han ju det är jobbigt att bajsa :-(

2010-07-22 @ 18:19:17
URL: http://niillis.blogg.se/
Ketty

Jag ger min 4 veckors kille oxå minifom men tycker inte de hjälper nå större tyvärr :( hur funkar sempers magdroppar då? aldrig provat nämligen.

2010-07-23 @ 22:49:40
Nilla

ja han krystar inte lika mycket och igår bajsade han faktiskt 3 gånger :D och det var inte hårt, om det var magdropparna eller minifom vet jag inte..

2010-07-24 @ 13:04:18
URL: http://niillis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0