trött

Jag är en väldigt trött mamma idag, William hade en märklig natt han gnällde o gnydde han skrek bara en gång dock, han e väldigt mammig o pappig bara måste ligga i mitten av sängen :-( jag som ville vänja av honom även om vi tycker det är mysigt och lättare när man ska trösta,
Tvbänken blev väldigt bra igår riktigt snyggt:P nu ska Systern ha vår gamla bokhylla istället för att vi ska kasta den det är ju bra,
När klockan blev nio såg jag att Sista dansen med helena bergström var på tv så det kollade jag medans William sov så sött bredvid,
det blev tyvärr pizza igår det blev min och A´s frukost,lunch och kvällsmat hehe det är skönt när de kan köra ut pizzorna och goda var de,
Min förkylning är fortfarande lite sådär snörvlar o hostar WTF vill inte.


Jag bojkottar malmöfestivalen detta året också, gå där med en barnvagn bland massa folk jag hade fått krupp jag är inte den som älskar okändas människokontakt mot min kropp de ska alltid gå rakt in i en och jag tror verkligen inte att en barnvagn hade gjort det bättre hade fått blängande blickar och tillslut hade jag blivit förbanad,
jag kanske åker upp dit nästa vecka men endast för att sitta med syrran i öltältet o lyssna på nrj in the park, jag fattar inte min farbror t.ex. som är på festivalen varje dag jag hade inte pallat, maten e av sådär kvalite den är inte super god o inte super äcklig iheller men det är något som gör att man blir mer försiktig med vissa saker när det är rötmånad.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0