torsdag


Var de verkligen min mens som kom igår :S visst ja blöder men de e fan så lite så jag nästan börjar tro att det är avslaget... jag som hört att första mensen ska forsa ut hade ju förberett mig med en jävla massa tamponger och bindor men icke :S

Imorse var det härligt att vakna först sov William i sin säng fram till 02 sen ville han ha mat gav han en flaska kände på blöjan den var torr wii underbart la tillbaka honom, tror klockan var halv fem kollade inte så noga då började william igen tänkte nu har han väl bajsat men nej då och jag funderade på om jag skulle göra en flaska men tänkte jag testar o lägga honom i sängen han brukar ju få komma upp i den nångång på natten, la han där och han somnade direkt utan ett enda gnäll skööönt,  vi sov till halv åtta sen ville william ha mat vid åtta det var 6 timmar efter han sist åt underbart kanske kanske börjar han få rutin på de hela,

idag skulle jag ha städ dag, efter att ha satt på en diskmaskin fixat diskbänken satt in en tvätt hamnade jag vid bokhyllan,  ska ju städa undan alla saker är så trött på den nu och vill ha upp tv på vägen och ha en tv bänk, visst samlar bara bokhyllor en massa skit? man bara slänger till slut sakerna i lådan o hyllorna det ser förjävligt ut jag började för 2 timmar sedan hur långt har jag kommit INTE LÅNGT alls funderar ju på var nu all den skiten ja hittat som man ändå alltid måste spara för det är "viktiga saker" som kanske nångång om några år man kommer använda 1 gång för att sen ligga och skräpa i några år till, och inte vill man slänga några skivor för det kanske man kan ha användning för *sarkastisk* 

Nå min lille sover så gott i sin gunga *love it* thanks daddy* men vi ska också fixa en sån där babysitter med vibrator är de bra? någon som har erfarenhet av dom? för billiga är de ju inte...
Nej måste fixa stället här det ser ut som den gången vi hade inbrott*grr*  nej riktigt så illa är det inte nu faktiskt.
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0