Tisdag

Oj vad det blåser ute så vi stannar inne och kollar på den nya viasaten
vi gjorde fel eller jag gjorde fel jag beställde viasat utan att kolla utbudet :-( och nu är jag inte nöjd skulle vilja ha canal digital istället kan man inte byta? eller jag måste vänta i 24 månader tills bindningstiden är slut och sen beställa på nytt? det e ju på samma ställe som man beställer så vore konstigt om man inte kan byta dessutom borde de vara glada då canaldigital är dyrare, jag har mailat och frågat :D tyvärr får vi säkert ett stort NEJ suck.

Jag sitter och planerar dopet blir stressad måste ut idag! och kolla lite saker,
Klänningen är färdig typ har hittat en på nätet som är billig och fin men tyvärr är måttet 48 cm under armarna och nu har william 42/43cm något sånt  så vet inte om jag vågar beställa, dopet är i början av oktober nämligen.

Inatt hade jag en pigg och glad påg klockan 04 som låg och skrattade öhh det e natt du ska sova sa jag men han lyssnade inte :-( 04 50 somnade han om och min klocka ringde halv åtta, skulle ju iväg idag till min gamla skola men det e så dåligt väder och hon jag skulle gå med har blivit förkyld så vi tar det en annan dag, vi är ju mammalediga så tid finns det gott om :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0