söndag

Vilken härlig natt, William fick flaska vid 21 och somnade strax efter i sin säng vaknade sedan vid 03 och fick en flaska sen sov han enda till 10 00 det är rekord för honom hoppas det håller i sig då blir detta mammaskapet lätt haha I wish,  Det har varit en spännande dag vi klädde på oss vid 11 och vid halv tolv var vi hemma hos svärföräldrarna där william fick många pussar och A och svärmor skulle leta fram den gamla dopklänningen som alla hennes barn haft, till vårt missöde så hittades den inte så vad gör vi nu ? ska vi handla en eller låna ?
suck jag ville ju att William skulle ha hans pappas gamla dopklänning men men vi får finna oss i det.
vi åkte hem efter en god mat danskfläskestek med bruna kartoffler det är stekta sockrade potatis (dansk rätt)
Hemma vid halv åtta tror jag och började städa direkt, det kommer gamla klasskamrater hit imorrn och ska fika och titta på lille eller ska man säga store William :D

Nu ska jag ge flaska sen får William sova tycker jag :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0