Regn,magknip,regn,magknip

Jaha så regnar det idag IGEN trött jag blir  man vill ju hitta på saker när man e själv hemma med den lille för inte vill vi sitta hemma alltid, jag gjorde nog en tabbe igår, William har ätit NAN1 HA i 3 veckor ungefär pga att han blev så hård i magen denna e ju inte direkt jättebillig egentligen men de funkade, men så har man hört så många som bytat tillbaka efter ett tag till vanliga NAN1 när bajset är som det är så jag testa igår och nej det var nog för tidigt, oj nu kom vi tillbaka till magknipen på natten, skriket på kvällarna, sparkande med benen för att han försöker göra nummer två så jag gjorde en stor tabbe kommer inte byta tillbaka sen förrän nan 2 så snart får vi gå ut i regnet ! för att gå till coop eftersom ica inte har denna maten iallafall inte vår ica affär endast konsum och det är 15 min promenad dit.

Hela natten har jag även hållt på att snörvla och hosta detta är fjärde! gången som jag är förkyld detta året jag börjar bli måttligt trött på det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0