Onsdag

Ja dagen började ju bra, William vaknade klockan 7 i morse sex timmar efter har åt sist *jippi* kände mig otroligt utvilad efter att ha sovit 6 timmar, han åt han bajsa jag drack kaffe kollade på nyheterna sen tog jag babybjörnen och skulle åka hem till mamma, orkade inte ta vagnen gillar inte att åka buss och verkligen inte med en vagn dessutom gillar William bli buren i BB mer, han sov hela vägen var urgo hemma hos mamma sen börjades det *skriket* visst en bebis skriker jag vet men seriöst inget blir han nöjd med nuförtiden,
kommer sedan hem och får min MENS fyfan redan vill inte suck :-( ja nästan 8 veckor efter förlossningen, William fortsätter skrika och nu har jag lagt honom i sängen där sambon ligger och tittar på tv :S why liksom, nå nu är det tyst*lever han tro* jo då de gör han hehe...  mitt humör är inte bra ikväll hormonerna är tillbaka?

här har vi en bild på oss när vi väntar på bussen också en annan som togs för några veckor sedan :P
jag ser inte klok ut idag liknar en gammal kvinna men jag bjuder på den ;-)








Kommentarer
Emelie

Har han magknip så massera honom http://www.1177.se/artikel.asp?CategoryID=32840

2010-08-19 @ 09:41:35
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0