Måndag

gud vilken tråkig dag, förkyld som bara den näsan rinner hela tiden, skönt att William kunnat sova nästan hela dagen han var nog bara helt slut precis som sin mamma, idag har inte hänt mycket egentligen klockan nio gick William och jag upp till min syster som bor några trappor bort det var trevligt, man träffar inte henne så jätteofta nuförtiden så det var en del att tjabba om klockan hann bli halv tre innan jag begav mig ner till affären tänkte passa på att sticka in och handla middag (Det blev pytt så jättetråkigt men jag har ingen ork) innan William ville ha en flaska han hade bara druckit en hemma hos syrran.

Nu nattade sambon William gud så skönt han e lite gnällig på kvällarna :S han e nog övertrött också blir han ledsen för han är trött, jag ska nog också snart hoppa ner i bingen för vem vet upp ska man om ca 2 timmar igen med en ny flaska, skulle jag nu vara uppe vid tolv när det gått 3 timmar sedan W åt sist så kommer han väl inte vilja ära förrän klockan 1 blä så pessimistisk jag är jag skyller på förkylningen natti natti .



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0