Helgen

Hej hej, jag har inte skrivit då jag varit helt död William har verkligen testat mitt liv som mamma denna helgen, det började i fredags då han tyckte att han skulle börja äta 180ml ersättning istället (tycker själv det låter väldigt mycket för kollar man på paketet så ska de ha mellan 140-160 eller något vid 2 månaders ålder, Men är han hungrig så får han ju självklart äta de ska ju vara mätta, men William blev nog aldrig mätt, för sedan började han äta mellan 2½-3 timmar och då är det mycket 180 ml ALLT alltså i flaskan han lämnade inte en droppe kvar, och när han ätit ville han inte alls sova så då skrek han och blev inte nöjd förrän jag gjort mer mat,
så här var det även på lördagen när vi skulle köra upp till släktingarna utanför kristianstad för att morfar fyllde 70 till slut somnade han men då skulle vi nästan gå ju, tur att han har så snäll moster,morbror mormor och plastmorfar som hjälper till :D
På söndagen var jag helt död jag var så trött att hela huvudet värkte det börjar dock ordna upp sig lite nu och det är ganska skönt hoppas han går tillbaka till sina mellan 4-5 timmar igen.

Igår fick vi ett språng då jag fösökte få på W sina mysbyxor i 56 men de var för små :-( han kunde alltså ha dem på sig förra veckan liksom han växer så snabbt det känns lite synd att ta undan även alla 56 kläder nu :-( men iallafall så bar det av till B&W där vi gick in på lindex och shoppade lite åt William :D det var 1 body och 1 par byxor i 62 resten var i 68 så nu behövs inte mer i 68 iheller antagligen :D men vantar hallå var finns dom? william har kalla händer när vi är ute och han sparkar ju bara av sig täcket, hörde att HM skulle ha men jag hittade inga där inne :-(

Gungan som jag har på bild här i bloggen som är den enda william somnar i på dagarna har gått i sönder :-( eller den gungar inte mer jättekonstigt så jag ska ner och handla några bra batteri och testa igen även om den har helt nya batterier i (A som ber mig så han inte skäms i affären) när vi går och bytar den för inte ska den gå  i sönder med en 6 kg bebis i när den ska klara 9 kg minst!

Jag älskar ju att baka och jag skulle försöka mig på att göra en dopbebis för att testa till doptårtan jag ska göra hehe det var inte det lättaste med tanke på att jag inte har några verktyg och att jag inte modellerade i sugerpaste vilket ska vara lättast utan tog och gjorde en sats med MMf (marshmellowfondant) istället bild på den kommer här nere hehe.

jag i lördags innan vi åkte och innan jag klädde på mig kläderna :P
 inte helt perfekt

 kläderna vi shoppade igår :D längtar tills han kan ha de randiga byxorna de var riktigt snygga alltså :D





Kommentarer
Emelie

Fanns vantar på B&Ws Lindex igår när jag var där ;)

2010-09-01 @ 11:42:06
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
E m e l i i a a n n n

Fråga gärna en fråga i frågestunden jag har!:)

2010-09-09 @ 15:27:46
URL: http://emeliiaannn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0