Fredag

Godmorgon... shit jag är riktigt trött fortfarande men William började gny och det e en del att göra idag så det var att gå upp göra kaffe och en flaska och skicka vidare till A som är ledig idag :D
Idag ska vi göra som alla andra småbarnsföräldrar åka till ikea wihoo*eller inte*  vad är det tionde gången för iår vi är där? nej måste vara mer hehe.

Men denna gången vet vi var vi ska köpa tvbänk och lampa till William.
Katterna gnäller här hemma, deras torrfoder tog slut igår kväll det blev de inte glada för och jag min dumme jävel hade ju inte tänkt på att köpa blötmat så jag kunde ge de nu på morgonen istället, eftersom de måste ha specialfoder blir det till att åka till djursjukhuset också.

uppdaterar senare  nu måste man dricka kaffet.

 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0