FEM PÅ MORGONEN

det var den natten *fem timmar fick man varav jag fick gå upp 1 gång mellan det*
William var färdig med sovandet tyckte han nu ska mamma upp *grr* så upp fick man gå herregud fem det var länge sedan jag var uppe så sent, vet ni vad de dumma är? att nu verkar han snart somna i soffan *jag ska bara upp först sen kan han sova vidare tycker han*

I onsdags fick Malmöfestivalen en chans det var ingen hit som vanligt och som vanligt så fick jag ont i magen på kvällen ! ALLTID! slår aldrig fel, det var säkert räkorna på langosen XD annars var det trevligt men blåsigt gick ju med svägerskan hennes sambo och deras tvillingar www.ungatvillingmamman.blogg.se
Igår var jag med M och hennes bebis som är endast 4 dagar yngre än william men så mycket mindre än honom :D (jag kanske föder honom massor :P) Vi promenerade till vår gamla skola och hälsade på :D det var trevligt och fint väder fick vi också, >William sov hela vägen hem och sen sov han i 5 timmar (kanske därför han vaknade 5 nu imorse :S )

Vad händer idag? ja jag ska inte festa hade velat men vill inte överge min älskling kan inte tänk om jag missar något han kanske säger mamma vem vet hahaha,
Ska nog ta och göra en halv sats MMF(marshmellowfondant) för att börja öva på att göra dekorationer för hand (har ju inte köpt några utstickare jag menar man kan inte slösa flera tusen för att göra EN tårta på dopet då kunde jag lika gärna köpt en i bageriet ju! så det ska jag testa sen ska jag nog försöka tvätta lite ,träffa syrran och ikväll måste jag åka och handla några kläder, kan ju inte gå med mysbyxor precis eller gravidbyxor på morfars 70års kalas imorrn :P  Det ska bli kul att åka upp till dom, har inte träffat den sidan av släkten sedan jag fyllde 18 och det var länge sedan.

Gud så trött jag är *gäsp*
Något som var positivt när man var gravid var att man slapp en massa hormonfinnar fan vad jag hatar att få finnar han aldrig haft mycket och då ser det konstigt ut när man väl får någon i ansiktet*grr*


Någon sa något om öppna förskolan om jag skulle besöka en sådan nja hade ju varit kul vad säger du lisen ska vi? men vart finns det en öppen förskola i malmö som är bra liksom... och är det bara att gå dit ? tycker william sånt är kul ens... hmm..

Nej får börja göra degen också  ska jag sätta William i gungan så han kan vila för han e så gnällig (säkert för han skulle upp så tidigt) menar vad har han fått 7 timmars sömn?





Kommentarer
lisen

Ja det hade varit skoj att prova gå till nån sån öppen förskola.. Jag läste att kirsebergs kyrka har ett café för föräldralediga så man kan träffa andra föräldrar..

2010-08-30 @ 20:00:46
URL: http://ungatvillingmamman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0