äntligen

ont i min rygg, trött och förtjänar en jävla stor medalj och en öl som jag har slitit och däremellan tröstat W poffff så trött jag är nu..
fuskade o vägde mig -17 kg sen förlossningen är de nu wiiiiiiihoooooooo fyfan snart e jag nere på piiiip hahaha

Tittar på vad det ska komma på tv ikväll INTE ETT DUGG som vanligt suck låt viasat komma snart så jag kan se på bra tv oj vad jag ska bänka mig jag och William :P  jag har försökt lova mig själv nu när man är föräldraledig att INTE börja följa våra bästa år åhh gud i hate that program men börjar man se det fastnar man lätt *scary*

nej nu är de gordon kitchen nightmare på tv och jag älskar höra honom skälla på folk :D


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0