Går framåt

De här med potträning måste vara de mest tidskrävande jag varit med om men också kul att se William göra så mycket framsteg :) idag var han hemma från dagis dels ville han själv och dels så kände jag att vi behöver mer tid för träningen :)
Och det funka bra idag enda gången olyckan var framme var när vi var ute och lekte men annars funkar de bra först så hade han ju byxor men efter han hade gjort de han skulle (han brukar säga nu kommer de måste hinna) haha så ville han gå med rumpan bar hemma och de fick han sen har han skött de själv idag har inte ens behövt påminna honom utan han gör de han ska sen spolar han ner de själv ser framemot imorgon :)

Annars ja Nova hon kan nog sitta nu nåtsådär man får väl sitta bredvid då hon ska ta leksaker längre bort så tippar hon.
Nästa vecka är Anders pappaledig så kul då hoppas jag på sol och bad :)

Sista blöjbilden hoppas jag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0