Inskolning och snart jobb

Så började verkligheten igen.. Inskolning skedde förra veckan den 1 e har varit jätte JÄTTE jobbigt och hade jag kunnat hade jag gärna stannat hemma med snuttan tills hon var 2 år iallafall :( men de går ju inte..
Men idag har hon varit där sedan 9 så ska bli spännande att höra hur de gått sen.. 
På tisdag börjat ja jobba ska bara jobba 3 dagar i veckan fram till 1 september vilket känns som en liten trygghet iallafall.

Har varit ute och kört den nya bilen och den känns riktigt bra så nu är det bara kortet som fattas :/
Körning imorgon i stadstrafik det ser man framemot. 
Har kört en jävla massa gånger nu snart inne på 40 enkel lektioner, men har tagit de mesta dubbla så kanske kört sådär 20-23 st.. Nåja för eller senare klarar jag det väl.

Ska bli moster i oktober 😁 min andra lillsyrra ska få en bebis det ser jag framemot eftersom det inte blir några fler för mig på ett tag iallafall.

Har börjat uppskatta huset mer inte läget dock men det kan få vara så ett tag iallafall.

Håller på att framkalla bilder hmm 600st blev det 😱 helt sjukt hehe





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0