Tillbaka

Det tar lite tid mellan raderna.. Så är det med två barn och vår vardag.. 
Värmepumpen i poolen som jag var relativt negativ mot främst pga elen känns rätt bra nu, vi har badat i 28graders varmt vatten men nu är den 30 men hann inte bada igår.. 
Jag blev måttligt irreterad på de gamla ägarna som byggde trädäcket på framsidan.. Vilka stolpskott de har alltså skurit i husplattorna för att få plats med trädäcket vad de inte tänkte på då var att mössen kommer ju in där då.. Äter hål i väggarna och går igenom hela huset! Och försäkringen täcker inte ett skit! Så jag är inte helt överlycklig att vi måste slösa ännu en stor summa på detta huset! Jag skojar nog inte om ja tror vi redan lagt ner 150 tusen på detta huset på 6 månader av egna pengar som vi måste klippa och klistra för att få det att fungera. Bajs är det, de skulle fan själv kommit hit och fixat detta.. Tyvärr är de preskriberat då trädäcket säkert är lagt i början av 80 talet... 
Efter detta hoppas jag att det inte blir mer för jag vill kunna njuta av tiden i huset också jag börjar ju bli hatisk mot det börjar tro att det vilar en förbannelse över det :/ 
Det är en sak att man vill göra något nytt och en annan när man måste göra om för det är kasst!

Igår föddes en ny ängel ❤️ hoppas han får det bra och leker med de andra änglabarnen.. Villiot tar nog hand om honom..
Med det så säger jag trevlig dag nu kör vi sista dagen sen 5 dagars ledighet 😁




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0