Värkar

För ett år sedan låg jag med ctg på prenatal för jag hade värkar och vilka värkar blääää ändå hade jag nästan precis blivit utkörd från hemmet för mamma och Bella stod där nu får du åka in nu får du åka in 😂

Om 5tim45 min för ett år sedan föddes vårat mirakel, våran stjärna och sorgen vi bar på fylldes med så mycket kärlek att man nästan sprack..

Herregud 3070g var hon när hon kom ut, nu är hon 8 kg tyngre hehe. 

Man minns de som igår hur tårarna bara kom och för första gången fick jag upp en nyfödd levande barn på mitt bröst( William fick jag ju bara peta lite på ansiktet för det var akut ks sen försvann dom och villiot ja underbara unge han kom också upp i famnen direkt men han levde ju inte 😭

Var på Ikea precis handlade lite smått och gott ja ni vet blir alltid mer än man tänkt hehe.

Sista bilden på Nova när hon är under 1 :) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0