Tårta

Fick ju ställa mig att göra något till efter maten ikväll så de blev en hasselnötsbotten med glasskräm och linser på :) 
Sen passade jag på att göra tårtbottnarna till kalaset på lördag så de ligger fint i frysen nu..

Sen ville William ha pannkakor till lunch och efter varje pannkaka som blev klar frågade William får jag hämta ville och vide nu, kommer ville och vide och äter pannkakor.. Fick förklara att nej de e på dagis de kommer inte förrän på lördag.. Han har börjat fråga mig om dom varje dag nu de senaste dagarna 😂 ja han saknar väl sina kusiner antar jag hehe.. Sött är de iallafall.. 


Hade lite Problem med att mala hasselnötterna maskinen brukade jag ju sätta fast i skärbrädan men här finns ingen och den fick inte plats nånstans så fick hålla den.. Drygt var det! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0