Snart

En månad var det igår... Hoppas Irma teamet ringer snart! Vill ju ha en planering, har så svårt att planera själv, känns som man går och handlar till en okänd bebis som man aldrig kommer möta levande, har man en gång fött ett dött barn så finns den där planeringen för förlossningen bortblåst då man tror inte riktigt på att man ska få hem en levande bebis från kk.. Längtan finns där men ja det e svårt att förklara..
Har kommit in i ledigheten nu, William är på dagis och jag försöker koppla av även om det är svårt, finns liksom miljoner saker man missat att göra hemma när man jobbat...
Detta året är det första året som jag inte har någon julstämning, i mitt huvud finns ju bara en sak nu ju, att vi får fira denna julen med en nyfödd och hennes fina storebror :-) i förrgår låg William på magen och jag frågade honom om han längtade efter lillasyster och ja det gjorde han <3 mitt lilla troll han är så go.. Vad hade jag gjort utan min fina familj <3 vi har klarat av så mycket tsm..

Har suttit och fått ordning på alla Villiots papper oj vad mycket känslor som kom upp när man fick se sjukhusfotona igen <3 han var så vacker, så lik sin storebror.. Jag hoppas att han vakar över oss och sin lillasyster i magen..
På lördag blir det twilight ni kan tro att jag har längtat...

Var hos psykologen i måndags hade inte varit där på 1 månad, det gick bra, men håller med henne där om att sen skulle vi tagit vår familj och slutit oss åt nånstans stänga av telefonerna och världen och bara vara.. Det behövs nog frågan är om Anders klarar av ett par dagar utan sin telefon haha... Ja vi får
Se hur vi gör..

Gjorde ett litet collage magen verkar ha sjunkit en del



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0