Sista tul

Så då har vi varit på sista tillväxt ultraljudet och flickan väger 2773g nu i vecka 37+2 och kommer hon nästa helg så kommer hon nog väga strax under/över 3000g lilla flickan... Jag tror hon kommer väga 3200 iallafall :-)
Mycket vatten allt ser bra ut :-) tyvärr fick jag än en gång berätta varför vi gör tul suck skulle sånt inte stå i alla journaler vid detta laget?

I helgen myste vi Williams mormor kom hit och de bakade pepparkakor :-) William tyckte det var riktigt spännande och var riktigt duktig får jag säga och pepparkakorna blev riktigt goda :-)
Igår handlade vi en ny mössa/vantar och en jacka till William som är tänkt att han ska kunna ha till och från dagis eller ner till affären osv fram till overallen åker fram.. Vilket verkar dröja då det fortfarande är 7-8 grader ute :-/

Åkte till oxie och åt middag är verkligen glad över att alla vill fira jul tsm med oss det blir så mysigt <3 ja nästan alla iallafall..
Har lust att göra lite julgodis nu till advent men vet inte vad:-/ vad jag saknar mitt luktsinne nu till jul :-(
Vi hörs snart igen ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0