Godmorgon

Har börjat bli van vid att vara ledig :-) sover till 8 hel skönt är det.. Igår var jag och William en sväng ner på stan, skulle in i tårtbutiken och köpa lite material till Jonathans dop tårtor :-) William var så duktig höll mig i handen hela tiden och pillade inte på nått.
Promenerade vidare till triangeln och köpte lite julklappar bl.a. Tom cat nallen till William den kommer han att älska :-)

Sen skulle vi gå ner mot södervärn för att ta bussen men tji fick vi när den började rulla då vi kom till rödljusen..
Så mitt dumma fån som glömmer bort att jag är höggravid skulle gå hem!
Oftast är det inga problem men med vagn och fyra kassar tog detta 45 min! Så ont jag hade..
Ställde mig på vågen här hemma +10kg nu hmm ja helt okej ändå men man känner ju sig som en flodhäst...
Idag ska vi gå till Coop sen blir det lite utelek för William...
Nu kaffe :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0