Lördag

Än så länge har det blivit en fin dag ju efter en god frukost begav vi oss till folkets park tyvärr var vi för tidiga då karusellerna inte öppnar förrän 12 men det
Blev lek i parken och vi tittade på djuren nu njuter jag på balkongen medans William och Anders sover...
Gick ner och handlade jord till mina
Pelargoner som jag satte i höstas men till min stora besvikelse hade jag ingen större kruka :-(
Ikväll blir det köttfärslimpa
Med chèvre potatisgratäng och jensens favoritsås :-P
Jag önskar villiot var här med oss nu <3 men han finns ständigt i mina tankar...

Vårat mirakel som är beräknad till att komma runt lucia<3 tankarna är redan jobbiga men vi hoppas på det bästa

 



Kommentarer
Emelie

Åh jag håller mina tummar stenhårt.

Grattiskramar

2012-05-06 @ 08:09:06
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0