Lördag 06 20

Då vaknade William som en klocka, sova ut på helgen vad är det? Vänta bara tills han är tonåring ska börja dammsuga kl 7 då haha...
Det sägs att det ska bli fint väder idag jag hoppas verkligen det så man kan göra något kul.
Anders jobbar lördag idag så vi är ensamma idag igen?
Nu har mina symtom varit borta i nästan 2 veckor och ja jag vet inte känns
Som det inte kommer bli nån bebis för våran del kanske han den somnat :-( kanske är jag bara nojig pga det som redan hänt oss... Jag hoppas min känsla är fel... Ringde kk och de brukar ju inte göra så men fick en tid nästa vecka så då kommer domen jag vill inte höra dom orden igen :-( ska blunda mig genom ultraljudet.... Skönt att jag ändå kunde få en tid även om de inte vill att man börjar kolla regelbundet förrän efter vecka 24 när man kan rädda dom.

Kanske dags för frukost...

Visar ett armband som jag beställt av en änglamamma det kommer antagligen på måndag hon är riktigt duktig på att göra smycken

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0