Idag var dagen

Som jag nervöst väntat på... Symtomen försvann och jag har varit orolig i flera veckor.. Så var helt inställd på att jag hade fått ett MA...
Kände hur jag nästan svimmade i väntrummet då jag inte kom in förrän 20 min senare...
Än en gång satt hon och kollade i 5 min tänkte flera gånger , tyvärr ser det inte bra ut, tyvärr så hittar jag inga hjärtslag..

Men jo då det var en växande bebis <3 på 5 cm från huvud till stjärt och ett nytt datum istället för 11+0 som jag trodde jag var i och ett bf datum till den 12 dec så fick jag 11+3 och nytt bf den 8 dec :-) så nu får vi se på rul om det stämmer då också...
Idag går jag bara och små ler tänk att jag bär på ett mirakel igen.. Inte fattat det än..
Fick ingen bild denna gången iheller men det gör inget.. Såg hur den sparkade sååå sött...



Kommentarer
Emelie - mamma till Nellie & Ellion

Åh vad glad jag blev över detta inlägget och dina glädjande besked.



Jag fortsätter hålla mina tummar för er. <3

2012-05-23 @ 14:39:29
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Marina Sjödin

Vad skönt! Och då kan den komma den 6/12. Mycket bra datum, för då är jag född ;) kram

2012-05-23 @ 15:32:08
Bella

Jag blev sååååå super glad när jag fick smset om att allt var bra! Jag har gått och haft små ont i magen hela tiden sen du sa att symtomen hade försvunnit! Jag håller tummarna under hela graviditeten <3 !!!

2012-05-23 @ 16:40:39
Petra

Ett stort grattis till den nya lilla busen i magen! Önskar dig all lycka denna gången och skall hålla mina tummar tills den är ute :) kram från "april bebis 2012" Petra

2012-05-29 @ 12:12:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0