Fredag jaaaa

Men Gud så skönt att fredagen äntligen är här...
Så nu har alla dagar varit som påminner oss om vad vi skulle haft. Visserligen kommer den 1 e varje månad vara lite jobbig och när hans kusiner kommer blir nog också rätt jobbigt... Men nu tar vi en dag i taget inte börja oroa sig vad komma skall redan då blir man ju knäckt..

4 veckor kvar till semestern <3 åh så skönt ska bli kul att få göra syrrans student tårta det var riktigt länge sedan jag gjorde någon men de sitter väl i bakhuvudet fortfarande jag kan liksom inte göra nån test tårta för min familj är ingen tårt familj egentligen man gör de till kalas om ens det :-/ så vem skulle äta den..:-/
Idag slutar Williams favorit fröken på dagis :-( han kommer sakna henne så mycket och så ledsen han kommer bli när hon säger hejdå, hon har varit där sen han börja hon har ju varit hans handledare eller vad man säger på dagis..
Ha en trevlig dag allesamman <3



Kommentarer
Bella

Jag längtar till tårtan är färdig :D! Jag längtar till studenten!! Ahhh så skönt allt kommer bli!. Du kan visst göra en test tårta så kan jag äta upp den mohaha! puss på dig! <3

2012-05-04 @ 08:47:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0