Där tog sommaren slut

Nu blev det kallt igen idag, men en annan skrattade ju åt kylan och tog på mig kort byxor och Hood tröja ändå hahahaha fyfan de var rätt kallt ändå men jag överlever säkert.. Tradigt bara att solen inte tittar fram..

Hörde igår att en ny änglamamma också valt platsen där villiot ska vara <3 det är ju en fin plats och nu blir villiot inte helt ensam där <3
Inlägget jag skrev igår om att jag mår dåligt jag tänker vart går gränsen egentligen för hur dåligt man mår? Det är ju samma med de här att jag har tungt arbete vart sätter jag själv gränsen ? Har svårt när folk säger ta det nu lugnt! Men även om jag tar det lugnt måste jag ju lyfta det så då är det väl skitsamma ? En kropp är ju byggd på att den klarar oftast lyfta så mycket som möjligt även om man är trött i rygg/armar så räcker det med en minuts vila sen klarar den att fortsätta.. Vet inte riktigt vad de uppgår till om dagen för mig kanske runt 2-300 kg ? Skulle jag vara nere i vätskelagert är det nog det dubbla minst. Men frågan är var jag ska
Sätt min gräns egentligen:-/ Nu när man är gravid...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0