Började bra

Idag skulle jag och William göra något själv så efter han sett nasse och jag städat upp åkte vi till Ikea första gången William skulle åka buss utan vagnen och det började bra. Men när vi kommit halvvägs in i Ikea började skriket så jag tog alla genvägar och ut och köpte korv.. Nu var han glad igen!! Tills vi kom ut till parkeringen då trodde han vi skulle köra hem men icke , hålla handen ville han inte utan ville gå själv och jag är livrädd för jag vet att de flesta som kör bil visar ingen hänsyn och kör som idioter inte fan hade de hunnit stanna ju han slängde sig och skrek Gud vad han skrek och alla tittade ja ville dö, klockan var visst omkring tolv och vilotime men hade ju ingen vagn! In på första bussen då sura han, och på nästa buss skrek han igen bara för han inte fick trycka på knappen, tänkte bara vi kommer till gården så slutar han... Han blev värre!!! Han bokstavligen skrek och slängde sig så hela Ikea kassen gick i sönder och sprang ifrån mig och Gud vet vad. Nu är vi hemma och det var bums i säng och han somnade direkt... Vad lärde jag mig av det här? Ta med vagnen eller skaffa körkort! No more!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0