Bara så blödig

Såg blue lagoon och bara bölade när bebisen kom upp i famnen på sin mamma klarar jag inte av att se dom inte ens på film? Det påminner mig så mycket av det jag skulle upplevt nu i maj månad.. Och snart är maj slut då är det juni och då ska jag gravsätta villiot... Känner att jag börjar må dåligt igen av allt detta.. Kanske beror det på oron för det jag har i magen igen? Kanske saknar jag han så mycket.. Tänker ofta om jag åkt in två dagar före hade de kunnat rädda honom? Jag tror det! För
Mig spelar det ingen roll att läkare och släktingar säger att han nog inte hade klarat sig jag mår inte bättre av att försöka tro det.. Faktiskt...
Har inte lagt ut kläderna på tradera än.. Varför? Tror att jag tänker om inte denna bebisen iheller skulle överleva så kanske får jag en sommar bebis trots allt och har jag då sålt alla fina sommarkläder då kommer jag ångra mig... Men vi får se det är ju inte bråttom ...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0