Kväll

38 timmar kvar ohhh Idag överraskade Anders mig med att handla oxfilé och ryggbiff till middag:-) oxfilen va suverän ryggbiff gillar jag inte riktigt det är rätt segt... Nå jag pallade inte att vi satt hemma för jag vet hur de hade blivit jag hade gått in i sovrummet och tittat på magen maniskt i flera timmar :$ Så det blev Landskrona karnevalen:-) Asså den är bättre än malmöfestivalen de måste jag ju faktiskt påpeka, billigare mat ( var ju tvungen att ha en langos ju :P) Nå William var en super kille, åt sina baconchips han fick och satt och diggade till musiken :-) På väg hem till Malmö igen, får ju säga att Landskrona är en väldigt fin stad och hade absolut kunnat tänka mig flyttat ut där eller åtminstonde lite utanför.. Men vi får se vart det bär av sommaren 2014



Kommentarer
Louise

Landskrona är vad jag har hört värre än Malmö att bo i.
Nu har jag bara varit i centr7um mitt på dagen när jag pluggade där.
Ska vi flytta någonstanns så blir det mot vellinge/höllviken hållet.
jag har mina föräldrar där nere.

Ha det bäst,

2012-07-14 @ 23:04:49
URL: http://malmomorsan.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0