Fredaaaaa

Dessutom fredagen den 13 e men jag har haft så mycket otur att det kan bara bli bättre.. Jag lever nog i varannan dag syndromet varannan dag deprimerad varannan dag ser jag ett litet ljus :$ det är positivt iallafall idag är en bra dag :-) William vaknade 7 imorse skönt att han får sova ut lite, men så hade blöjan läckt igen, trött på det så nu får jag Köpa och gå tillbaka till storlek 6 igen... Såg de här med att det går dåligt för Skånes djurpark, men ja Inte konstigt först tar de bort vargarna sen chock höjer de priserna! Förr kostade en biljett typ 180 kr och då fick du besöka parken så mycket du ville i ett år, nu kostar det samma men det är bara en dagsbiljett för årsbiljett kostar 450.. Med detta säger jag ha en bra dag på jobben eller hemma ni som har semester...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0