Torsdag och vecka 24

Vecka 24 nu går det fort vill ha dig här hos oss nu! Men bättre du stannar inne och växer till dig. Jag funderar fortfarande på de här med sjukskrivningen visserligen var det väl bättre men varför har jag så dåligt samvete för? Skulle ringa sjukgymnasten imorse men det var 14 i kö så la på luren får ringa i nästa vecka istället. Om inte fk godkänner min sjukskrivning jobbar jag ändå 100 % en månad och tar sen ut semester tror jag orkar inte klydda med dom ärligt talat.

Imorrn blir det aqvakul det kommer bli så roligt och ikväll ska jag mysa med mina grabbar saknat dom idag ju. Hem och se om Anders klarat av att göra mandelfisk hehe.



Kommentarer
Emelie - mamma till Nellie & Ellion

Åh vad söt han är, längesedan man såg ett foto på honom, på så nära håll.



Ja, Ellion älskar Musse. Köpte en Musse"docka" till han på ToysRus i julklapp. Den har han i sängen & sover med.

2012-01-05 @ 22:10:09
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Emelie - mamma till Nellie & Ellion

Jag vet inte om du har kommit åt någon inställning för det går inte att kommentera dom inläggen över detta.



Nellie var också ett öronbarn, hade ofta öroninflammationer. Hon var inne och fick sina polyper borttagna & då var det även tänkt att dom skulle sätta in rör i öronen men dom tog hål på trumhinnorna då där stod myckey vätska bakom och sedan dess har hon faktiskt inte haft bry med öronen.

2012-01-21 @ 21:15:55
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0