Måndag såklart

Det var allt än en trevlig natt/ morgon eller jo natten var bra och mysig fram till ca halv fem sen började William skrika och gny, jag försökte med allt tills jag insåg att Anders låg på filten sen somnade han och vaknade somnade och vaknade igen. Kvart över sex skulle han upp och ha sin flaska sen skrek han Hela vägen till dagis där jag tyvärr fick lämna en ledsen William idag:-( jag förstår inte vad det är han vill hela jag blir så ledsen när jag inte förstår, man mår så dåligt och går och funderar på det resten av dagen.
Fick i mig lite gröt medans William skrek och var ledsen bredvid hoppas att han är gladare sen i eftermiddag. Jag får krupp också blir man ledsen och frustrerad samtidigt när man inte vet liksom.

På väg till jobbet nu skönt med lite vuxen tid.
En lite sur liten kille som väntar på att maten ska bli färdig på restaurangen i fredags



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0