96 månader

Har jag och Anders varit ett par eller 8 år blir det, herregud vad tiden har flugit iväg, och tänka sig att man kan komma ihåg hur allt började hehe
Jag hoppas han känner som mig att kärleken växer lite mer för varje dag <3
Det blir nog inget speciellt idag tyvärr men vi får väl se.
Natten var riktigt bra Åhhh får sova igen så underbart det behövs får jag ju säga.

Färgade håret igår igen men nu är det stopp nu är jag rätt nöjd faktiskt. Bara fixa lite med silver schampo så blir det bra.
Jag och William bakade kanelbullar igår men de åker med till jobbet idag sparade dock någon hemma, varför baka om man inte ska äta dom? För jag saknar det så otroligt mycket när ska jag få baka tårta igen tro :-( men såklart kom jag inte helt undan för sen satte foglossningen igång så fort ja la mig ner alltid ska man straffas för något hmm...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0