Ett tag sen

Tog lite blogg ledigt inte orkat riktigt.
Det var skönt med några dagars ledighet.
I fredags blev det Skånes djurpark fy va dyrt det blivit, förr
Betalade du 180 kr och fick inträde för hela året men icke skulle vi ha hela året skulle det kosta oss 450 kr var något vi inte alls var sugna på.
Men det var trevligt William gick hela rundan själv och det kändes lite onödigt att vi tog vagnen med oss.
Mindre trevligt att det börja snöa mitt i allt också hmm.
I lördags var mamma och brorsan över på lite mat. Söndagen blev inte som planerat syrran skulle ju komma och hjälpa mig med tradera försäljning men beslutade mig i sista minuten att åka med till svärföräldrarna.
Igår träffade jag en änglaförälder ni anar inte hur skönt det var att träffa någon som förstår vad man gått och går igenom. Riktigt trevligt hade vi satt på restaurangen/fikat på kallbadhuset. <3

Nu är det dags för jobb första gången på heltid sedan den 30e december :-/
Idag är det också 10 veckor sedan jag fik en kall hand på min egen och orden ekar fortfarande idag "tyvärr inget hjärta slår, han har somnat in"



Kommentarer
marjo

Hej vännen!

Skönt att du har haft en bra helg. Hoppas att det går bra att jobba. Tänker på dig. Kram.

2012-04-10 @ 09:42:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0