fredag

Fredag william vaknade vid fem och fick komma in till sängen men inte var det bra nog han bökade och hade sig fatta ingenting så vid kvart i sex fick ja ju gå upp och sätta på kaffe. Gnällig som bara den var han hela morgonen och hela vägen till dagis fick berättat för fröken att william nog kommer vara trött idag. Vidare till röntgen av bihålorna idag kommer. In där då säger receptionen att undersökningen nog inte kan göras pga graviditeten jaha men jag fick ju klartecken av överläkaren på röntgen? Ja sagt och gjort fick jag lägga mig på något runt bord och sköterskan packade in magen i dubbelt. Röntgen täcke haha sen skulle jag blunda o herregud så läskigt när maskinen sattes igång. vidare vägde jag mig i morse 5.5 fucking kg upp sedan ja blev gravid o slutade med lchf hur kunde jag låta detta ske? Nu jävlar ska de slutas det har blivit för mycket godis typ varje dag köper antingen jag eller anders och jag befarar att fortsätter vi så här är lchf tiden helt onödig så måndag då jävlar blir det ägg o bacon igen. imorgon är det barnmässa den ska vi gå på då vi sagt i två år att vi ska dit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0