fackmöte

Ja så var det mitt allra första fackmöte gud så tråkigt först ha jobbat från 9 - 18 o sen möte direkt från 19-21 30 jag dog nästan där så tråkigt när min sambo har möte på jobb tar de max 30 min sen vill väl gubbarna hem men när det gäller kärringar så kan munnen glappa ganska länge men men säger man inget får man väl inga bra avtal så länge ja slipper mötena så blir jag glad mamma får berätta för mig istället vad det snackades om haha jag har ju den fördelen... Kom hem med både en sambo o en son som sover :-( har ju knappt träffat dom :-( men snaaaaaart är det fredag igen hmmm fredag ja den blir nog lite stressig fått alla avdelningarna på fredag som vi egentligen brukar dela upp på två rättvisst? ska nog höra med chefen vad som hade tänkts egentligen jag kan tänka mig att ta 3 st av det andra teamet också men inte fler ! fan måste ju stå upp för mig ibland hehe... En annan tråkig insidens på jobbet också idag blev ledsen när jag fick höra det, tyvärr får ni inte höra det iheller men jag är väldigt ledsen för den här personen så är det bara får ta ett snack med den imorrn och se hur det egentligen står till... Fått i mig en varm macka i mackmaskinen gud så gott hur ska det gå för lchf nästa vecka haha... men har vi något val egentligen om vi inte vill rulla fram om 10 år haha.. Öppnade lönen fyfarao ja de var ingen hit jävla sjukdomar... och nästa månad blir väl samma sak då jag vabbat och dom pengarna vet man ju aldrig när försäkringskassan betalar ut... Natti natti fy har varit hemma i 40 min och redan ska man lägga sig DET SUGER ska aldrig gå på möte när jag jobbar så sent igen hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0