2 timmar 45 min

var det jag fick inatt i sömn !!
orkar inte är död känns det som, i nästan 2 timmar höll jag på gav mat, tog upp honom, la honom i sängen, bytade på honom men icke ! han skulle upp så det var bara att gå upp, tack gode gud att jag tänkte på att köpa kaffe igår annars hade jag inte överlevt denna morgonen, vet ni jag lovar inom 1 timme kommer han vilja sova o jag hade ju kunnat gå o lägga mig då med men läkaren ska ringa mig angående mitt luktsinne så vill inte missa samtalet, jag tänker att william ska inte få sova förrän halv åtta klockan e 5 nu för att då kan jag prata i lugn och ro men antar att han kommer vilja sova innan dess men vi får se,
nej inatt får han sova i sitt eget rum det är dags nu jag tror han störs av oss på nätterna vi måste få rutin i de här om jag ska börja jobba i augusti.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0