störd morgon

Hörde hur det borrade i hela huvudet i morse och det var INTE huvudvärk ! de håller på här utanför vid tvättstugan på fönstert fattar inte blir de aldrig färdiga? han höll på vid samma fönster för sisådär 2-3 veckor sedan i en hel vecka men ändå något annat som ska göras? 7.00 började han banka, borra och ha sig. Men drog täcket över huvudet och drog mig till 7.45 sen blev william störd av oljudet också.
Nu vilar William middag när han vaknar ska han få lunch som vanligt samma burk mat som han alltid äter alltid samma blir han inte trött på det? ibland försöker jag med nya men icke, får hoppas de blir bättre på dagis sen, ikväll kan han äta som vi wokad falukorv med shirakti nudlarna :D pallar inte laga något avancerat det är det som är perfekt med lchf man behöver inte många ingridienser det blir alltid bra!

ÅH nu borrar han igen blir trött på det !

funderar på om jag ska göra lite vaniljglass så kan man äta de med varma hallon ikväll kanske :D ja så får de bli.

lite kaffe nu kanske?


Kommentarer
Louise

Ja så är det att bo i hyreshus:-(

Här borrar våra grannar dygnet runt,de börjar spika när klockan är åtta ibland klockan tio på kvällen då...

Inte lönt å klaga för vi vet inte vart det kommer ifrån...irriterande faktiskt.

Vill flytta till hus men men...

Hoppas d blir klara med tvättstugan snart..

Ha en bra dag.

Jessica K

Tyckte också det var beskt och smaka skit innan jag börja på lchf nu tycker jag att 90% chokladen är söt och kan ta 1-2 rutor utan att fryna.

Nötter har alltid varit min last så de förklarar nog de behovet.

Jag ska uppdatera mig lite i din blogg nu, hemskt när man inte hinner med allt man vill.

Men jag hoppas allt är toppen med dig och att vikten går bra?



Kram

2011-06-16 @ 18:54:37
URL: http://workoutbyjessica.blogg.se/
Jessica K

kan ju tala om att jag är sockerskadad, dessutom utbildad bagare så har bakat mycket..=)

Jag vet inte alla blir väl inte det men en på jobbet känner likadant.

Skulle vara roligt och veta vad det beror på.

2011-06-16 @ 20:08:21
URL: http://workoutbyjessica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0