Onsdag kväll

så då har denne dagen snart tagit slut.
Idag har min syster och bror varit här hela dagen det är skönt att få träffa folk också även på dagarna och nu när de har sommarlov är det ju klart att de vill komma hit här o snacka lite och umgås med med sin gudson <3

Det gick bra på vårdcentralen william vägde 10.625g och mätte 75,5cm så han hade inte hunnit bli så lång ändå kanske avstannar nu lite, också var det sprutorna de gillade han absolut inte iallafall inte andre sprutan men han blev lite tyst efter lite kramar och lek sen somnade han i vagnen i 2timmar ! också kom anders hem leeeeeeeedig nu wiieii lite familjetid nu ett par dagar det är så mysigt,
Pappa kom förbi o snackade lite skit o berättade hur många som kom på midsommar o att jag bara måååååste komma så ja jag ska ju dit men vet inte om anders o william vill hänga med mig eller inte.

så fick vi handlat lite nytt kött och sånt idag glömde såklart kryddorna, de får handlas på ica orkade inte gå tillbaka, numera sitter william alltid i kundvagnen :D det verkar han tycka är roligare..

Fick också frågat på bvc om williams ständiga diarreer efter fullkornsvällingen och vi kom fram till att han nog inte tål det helt o hållet och kom överens om att jag skulle byta märke för jag har bara testat sempers och ge fullkorn på kvällen och majsvälling på morgonen för majset stabiliserar hans mage för hela dagen o fullkornet behöver han för att de mättar mer så vi testar,

Nu har han fått en flaska men vill upp han har ont bvc sa att jag skulle ge en panodil men har bara ipren o alvedon hemma så gav en halv ipren...

Annars mår jag jättebra trött men bra ser framemot midsommar med syrran o alla <3 



Kommentarer
Bella

Klart jag kommer vara där så mycket jag kan nu under sommarlovet! Vill inte missa mer än vad jag redan har gjort! Puss på er båda

2011-06-22 @ 22:24:27
Louise

Haha jag och barnen ska med fira midsommar med min syster ,mina föräldrar ska bort så vi håller henne sällskap i Höllviken.

Men nu blir det sängen är såååå trött....

Emelie Brocka

Stora killar vi har, Ellion vägde 10.1 kg & var 79 cm lång :)

Både han och jag grät när sprutorna togs ;( avskyr sprutor.

2011-06-23 @ 07:56:58
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0