Midsommarafton

Så hade ännu ett år gått för 1 år sedan satt jag på midsommarafton och hade gått över tiden med william med 4 dagar och på midsommardagen startade allt sammans klockan 17 ska sända en tanke till det då.....
Jag var inte med william och hans pappa igår utan de gick hem till farmor o farfar och lekte med kusinerna (hörde att de varit busiga) hörde också att ett barn trillat nerifrån trappan (de gick ju bra) men kanske en grind passar där nere också......
Nå william hade ätit yes han har ätit så dåligt sedan han fick vaccinet i onsdags han hade ätit hela 4 köttbullar och 2 prinskorvar men ingen potatis :S  nå han åt det är bra sedan kom de hem till min pappa där det var ju tänkt att william skulle somna på vägen hem och fortsätta sova i vagnen så anders också kunde ta en öl men nope han skulle upp o hoppa och somnade inte i vagnen förrän vi skulle gå hem och klockan var 23 30 !!! och när vakna han i morse då jo halv åtta !! inte klokt

Nå nu sover han middag hoppas han sover ordentligt nu då så han tar igen sig och jag såg att de fanns bara en burkmat kvar pasta bolognase o det är ingen hit tycker william så jag har chansat och gjort tonfisk i currysås och ris som jag kommer erbjuda honom när han vaknat o vill ha mat..... hoppas han gillar de..

Har packat in två presenter till lilleman också som han ska få på måndag :D tänker göra plättar o hemmagjord ananasglass tror att han kommer gilla det för han e ju inte förtjust i tårta de märkte vi ju i torsdags när vi var på kalas och han skulle smaka men icke han ville inte ha... man kanske ska vara glad för det?

men glass det gillar han vanlig dock inte mjukglass e han inte alls lika förtjust i men det har ju en helt annan smak än vanlig köpe glass.

Var ute och övningskörde igår för första gången, inga kommentarer säger ja bara eller aja de gick väl bra vi var ju bara på en parkering, men de kommer dröja ett tag tror jag tills jag vågar mig ut på vägarna och märk detta jag övningskörde med en AUTOMATARE! de ska ju t.om vara lättare haha varför ja övningskör med den är för att jag 1 ska börja lära mig att våga 2 vår manuella bil är inte färdiglagad än.

nu är de kaffe och en film som gäller...

Kanske fuskar med pizza ikväll hmmmmmmm kaaanske :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0