magsjuka

I måndags bröt det ut herregud fick springa på toaletten otaligt många gånger och sambon desto fler ggr, ringde svägerskan hon o hennes kille hade också drabbats, svärmor har drabbats idag läste jag på facebook men herregud vad e detta? idag mår man sådär men inte 100% men bättre iallafall som tur e så har varken jag eller anders drabbats av kräkningar vilket de andra gjort, men här e något konstigt ungarna alla 3 har inte visat några symptom alls så då är frågan är det vinterkräksjukan eller är det något i maten i lördags som var dålig? men om man blir matförgiftad så tar de oftast 6-12 timmar innan man känner det och vi kände inte de förrän efter 2 dagar ja det är konstigt jag hoppas inga fler blir sjuka nu iallafall o speciellt inte min son... och jag är glad att jag slipper kräkas för det är något jag avskyr...


I lördags slog william näsan rejält i marken när han gick och har nu ett sår på sin lilla söta näsa
Förövrigt går han nästan hela tiden hemma går från rum till rum innan han kastar sig och tar emot med händerna ett gott tecken snart springer han rundor här :D


Nej lite vatten nu och en nutrilett jag vågar inte mig på fettet än det kanske är för känsligt för magen och vill inte gå ur ketos så vill inte käka mackor o sånt......



Kommentarer
Louise

Krya på er...inte kul med magsjuka.

Låg själv i det efter påsk det var en dålig kyckling.

Nu ska man ut i värmen och hämta Max och handla blöjor...samt kaninmat.

Najs väder man hade igår eller hur:-)

Emelie Brocka

Usch stackare, krya på er.

2011-06-08 @ 07:32:34
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0