Lördag

Ser ut som det blir fint väder idag det betyder att det blir poolen i trädgården hos svärisarna idag med kusinerna kanske :P får inte glömma filmkameran.
William vaknade halv åtta med låg och lekte i sängen till 8 sen ville vi bägge upp då jag var kissignödig.
halv nio fick william gröt och macka och mjölk och det gillade han första gången han fått riktig frukost så på ett tag annars är det att han äter av min frukost ju.
funderar på om jag ska ut o promenera innan vi ska på kalas där jag endast ska dricka kaffe ! jag jag överlevt 4-5 kalas  hittills utan att säga ja till kakor överlever jag detta :D fuck detta liksom e trött på att inte se minus på vågen mer hade minsta minus på vågen i onsdags kväll men iomed att vi fuskade med fruktsallad så var det upp igen på torsdagen så nu ska jag vara mer hård om ja nånsin ska använda bikini i sommar.
Nu väntas det frukost i ägg och bacon style eller ska jag ta tonfisk kanske ja det ska jag nog :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0