*gäsp*

dagen blev trevligare mot kvällen lite trevligt sällskap av svågern o hans tjej också kom syrran förbi :D också blev ju min ananasglass nästan uppäten perfekt ju !  de hade med sig jordgubbar så det var gott dessvärre ser det säkert inte så ljust ut på vågen imorgon tror inte det :/

Jag ställde anders i jobb nu ikväll båda två skalade en jävla massa potatis för potatissalladen skall göras imorgon och tror inte det är så lyckat att göra något sånt när william är vaken

Har så ont i ryggen vilken solsveda jag har fått sambon har fått smörja in mig en massa gånger både igår och idag inte klokt och vad lärde jag mig av det här? SMÖRJ ALLTID IN RYGGEN ! kanske ska dutta på rygger o låta william smeta o leka lite nästa gång haha

Ja william han hade också fått solsveda eller soleksem hade han fått igår tydligen men problemet är ju att jag hade smörjt in honom och extra mycket i nacken ! han låg och sov 2 timmar i vagnen när jag solade med syster yster sen var vi bara ute o gick då var han vaken men suffletten var uppe fattar inte hur han kunnat få eksem.

Nu blir det sängen ska bara förbereda vällingen *gäsp*



Kommentarer
Anonym

Kul att ni gillar att vi kommer förbi! Alltid lika trevligt att besöka er!

2011-07-01 @ 01:37:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0